5 april kväll


systrarna ksss, även kallade JENNY <3 ADA

jaha, nu har jag haft en kväll framför tvn ...
innan det var jag på tennis och körde gärnet från början,
redan efter 5 minuter var jag slut. snacka om satsning i början ;D

JAG VILL GÖRA NÅT IMORRN!
slå mig en signal om du är intresserad (: <3

hahah det såg ut som värsta annonsen men jaja ,
jag har inget planerat och det känns ju tråkigt på den första "riktiga" påsklovs dagen... (A)

puss , sov gott!

kom ihåg:

klicka på bilden för att delta (;

kommentera sötnos
Postat av: ANONYM

Hej BITCH!!!

Du kanske inte kommer ihåg mig men jag har gått isamma...vågar jag säga det???...GRUPP!!...JIPPI,jag sa det!!!!

Det är synd att du inte gömmer dig bakom nån...,fast det går ju inte,FÖR DU ÄR SÅ JÄVLA FET ATT INGEN VET ATT DU FINNS!!!!

Tack och ADJÖ för alltid!!!

2009-04-06 @ 14:37:13
URL: http://see.you.in.hell.blogg.se!
Postat av: Anonym

jävla TÖNT DU är anonyma person !

vågar du inte äns säga ditt namn !

jävla ÄCKLEL ! ada är sötast och

det är säkert du som är fet och

bortglömd , men du skyller på ada .

Moget ... tönt .. VÄX UPP !

2009-04-08 @ 21:42:14

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
jag är bäst

msn elr epost, ingen ser den

din blogg

Skriv av dig här:

Trackback
RSS 2.0