hemma från frissan :D

hejsan (:
jag, sonja och hejbbeecy har haft det bäst!
berättar mer sen, vi somnade typ halv 2, ganska tidigt :D
på morgonen kollade vi på uggly betty och åt frukost, muums!
sen drog vi till täbban och köpte underkläder på HM hahah xd
vi åt på donken min lilla älskling <33 jag hjärta donken
efter det följde becca med mig till frissan, wiee! ;D
mamma bokade tid igår, och som tur var fanns det plats för lilla mig,
såhär ser jag ut nu :D
jag blev brunett ! (:
vad tycker ni? snyggt eller fult?


jag och becca <3

kommentera sötnos
Postat av: beeecy

de blev skitsnyggt gumman :) <3333

2009-04-01 @ 20:32:05
URL: http://hejbbeecy.blogg.se/
Postat av: sofia

as snyggt! <33

2009-04-01 @ 20:45:42
Postat av: hanna panna :)

gud vad snyggt :)

älskar dig ada

2009-04-01 @ 22:09:35

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
jag är bäst

msn elr epost, ingen ser den

din blogg

Skriv av dig här:

Trackback
RSS 2.0