täävling, vem är vinnaren?!

spännande spännande... ;D
nu vill ni kanske bara veta om just DU har vunnit men först ska ni få veta dom rätta svaren:

Fråga 1:
jag ska faktiskt åka till Egypten på höstlovet 09(:

Fråga 2:
jag spelar tennis och dansar, men dans ser jag mer som en hobby.

Fråga 3:
kan inte riktigt svara på den xd men ja är ett bra svar :D

jag vet att inte många hade rätt på den första, men det står faktiskt på typ andra inlägget på min blogg ;)
men lugn, lugn, eftersom bara en person hade rätt på den och jag faktiskt hade berättat svaret till henne efter att hon svarat på frågorna första gången får hon istället 2 deltagarnummer, alltså lite större chans, så emilia har nr 2 OCH 6.

deltagarnr:

1: hedvig / absolutmeej
2: emilia / ssurprice
3: bea / beapuss
4: jossan / jmehta
5: matilda / hundraprocentmatilda
6: emilia / ssurprice

jag slumpar på random.org

och vinnaren är :






















haha det vill du allt veta ;D





































okejokej, du ska få se.... :P






















japps, VINNAREN ÄR:

























tadaaaa!!





















































EMILIA EKEBERG / ssurprice.blogg.se!!
ett stooort grattis till dig!

kommentera sötnos
Postat av: Emma

Tyvärr meddelar jag att du inte blev en av de tre finalisterna i min veckans blogg tävling. Men deppa inte ihop för det ;) För nu har du chansen att utse en värdig vinnare och rösta i min blogg.



Hoppas vi hörs igen!



- Emma Inga-maj Johansson

2009-04-20 @ 17:05:10
URL: http://eimj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
jag är bäst

msn elr epost, ingen ser den

din blogg

Skriv av dig här:

Trackback
RSS 2.0