åh, det var så länge sen...

...jag bastade!
jag har precis gjort det och det var jätteskönt!
om någon undrar så har vi bastu i huset ;D

haha vi har fortfarande inte ätit middag? strange? aah!
men mamma gör kött, potatis och sås, min favvomat!
så då är det väl inte konstigt att det inte går på två minuter xd


okej killar, följer ni detta? skulle inte tro det va? ;D

jaja ni får ha en fortsatt bra söndag dådå  ;)

kommentera sötnos
Postat av: beeeeeccaaaaa

hahaha i fredags åt vi middag 22 o.O men vi hade gäster xd haha interssant va? :)

2009-03-23 @ 19:21:32
Postat av: beeeeeccaaaaa

hahaha i fredags åt vi middag 22 o.O men vi hade gäster xd haha interssant va? :)

2009-03-23 @ 19:21:50
Postat av: ada

oj! det var sent xd <3

puss älskarej

2009-03-23 @ 21:07:33
URL: http://ssuper.blogg.se/
Postat av: Matilda <3

Ada , nu tycker jag att du ska få alla - och då menar jag ALLA - killar att ta första steget !

2009-04-12 @ 20:33:02
URL: http://hundraprocentmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
jag är bäst

msn elr epost, ingen ser den

din blogg

Skriv av dig här:

Trackback
RSS 2.0