börjar blogga igen :D

hejsan :)
jag har typ blivit beroende av min data nu igen..
hahah så jag passar på att börja blogga, jag raderade alla gamla inlägg för att allt blev så konstigt. xd
jag ska försöka fixa min design men jag är sämst på sånt (A)

idag har jag varit och köpt vårskor :D

jag älskar dom! båda köptes på skopunkten hah

jenny och jag ska åka på kryssning med viking line imorrn *jihoo*
shit vad jag längtar!

jag ska försöka ta med en bild till varje inlägg men jag lovar inget :) <3

det kommer bilder på skorna sen :)

puss hej <3

kommentera sötnos
Postat av: sofiaa

jaa! du har börjat blogga igen! har typ suttit varje dag, och besökt din blogg för att se om har börjat blogga :) <3 puss älskarej

2009-03-08 @ 09:17:44
URL: http://darling.blogg.se/
Postat av: ada

åh tack gmn! :)

2009-03-08 @ 10:51:09

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
jag är bäst

msn elr epost, ingen ser den

din blogg

Skriv av dig här:

Trackback
RSS 2.0