fredagsmys och dålig uppdatering

hejhej och förlåt för en så dålig uppdatering men jag har faktiskt ett skäl,
mitt internet funkade inte.. :( men nu har pappa fixat det!
han är typ proffs?
aja, ni ska få lite info om veckan som har varit...

Onsdag:
dagen började med redovisning på tyskan, det gick väl ganska bra :/
sen hade vi evighets matte i en heeel timme, blä...
på datan så... ja vad gjorde vi? satt vid datan?
usch för mitt dåliga minne,
på kvällen hade jag iaf dans , jag ska vara trollkarl och basebollspelare, hah? ;)

Torsdag:
första lektionen var so och vi hade en tävling och min grupp vann! :D
jag har tydligen dolda talanger i so... haha *naat*
sen fick vi tillbaka svenskaprovet 56/61
jag vet inte varför men när jag fick se resultatet fick jag damp även om jag fick UMV ?
konstigt....

today;
dagen började med att jag har försovit mig en halvtimme.. *jippi*
sen har vi träslöjd och jag blir uppskriven för att ha pratat för mkt, ( hoppas inte mamma läser det här )
efter lunchen hade vi noprov på elekticitet och puberteten hhah :)
jag blev klar sist men skrev mest, 4 sidor istället för 2 som alla andra... typiskt mig.

ja, nu sitter jag hemma och tråkar vid datan.
vad ska man göra lxm?
alla ska till nån kompis och jag orkar inte?

klockan 19.00 har jag tennismatch :D:D

   
hjälp! jag har jättemånga fräknar...xd            jag hade roligt med min kära webbkamera ;)


hare bra :)

kommentera sötnos

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
jag är bäst

msn elr epost, ingen ser den

din blogg

Skriv av dig här:

Trackback
RSS 2.0