hemma igen :)

hejsan!
nu är jag hemma igen :D
shit vad jag och jenny har haft det kul! det började  med att vi gick till bollhavet och lekte där tills massa föräldrar typ stog och viskade om oss xd
då gick vi och slösade bort 50 kr på spelautomater, hahah vi blev beroende ^^
efter att vi hade ätit middag kollade vi på en show som hennes morbror Gunnar var med i. asså shit han ägde skiten ur alla, nej men han var asbra. efter det så frågade han om vi ville gå backstage o vi ba: jaa ! först gick vi bakom scenen och han visade kläderna och sen fick vi prata med alla som var med i showen. dom var asroliga och satt och snackade om när de träffade charlotte perelli och det var typ vardag för dom.. hah *avensjuk*
efter ett tag gick hela gänget in genom en dörr där det står "crew only" och vipps så är vi inne i personalens matsal och sitter där klockan 2 på natten och ätr nattmackor med alla coolingar på viking line :D:D

dagen efter ( idag ) gick vi till spaet direkt efter frukosten, det kostade 165 kr för 6-11 år och 230 för 12 o uppåt och när vi skulle betala vi ba: vi är 11 år! dom gick på det wohoo!
med sig till omklädningsrummet fick man ett helt spakit med massa tvålar och bodylotions och ansiktsmasker och sån här gnuggvante och allt verkligen! ansiktsmasken såg ut som fågelskit på tub hhahah ;) men jag lovar, it's true
när vi var klara med det badade vi i två bubbelpooler 39 grader och ett kallbad 9 grader !

jag kan självklart inte få med allt i ett enda inlägg men det var heeelt fantastiskt!!












hahah vissa bilder ser hemska ut på mig men jag bjuder :)
ser ni den där lila skarfen som jag har på mig tre gånger, jag blev kär i den men dog av priset 500 elr nåt sånt..

JENNY JAG ÄLSKAR DIG <33

ha det bra!


kommentera sötnos

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
jag är bäst

msn elr epost, ingen ser den

din blogg

Skriv av dig här:

Trackback
RSS 2.0