jag vet, ett sent kvällsinlägg helt enkelt ;D

japps, jag har typ suttit och läst hela dagen (otroligt!!! :D)
linas kvällsbok 2, har redan läst ut ettan (:

hur det gick på synundersökningen? jorå, det gick jättebra, några bra saker;
1. jag behöver inga glasögon!
2. igentligen behöver jag det men dom skulle behöva vara så svaga så det skulle bara bli onödigt mkt pengar...
3. jag ser fortfarande dåligt  men det blir bättre!


mitt öga passar ju bra på tal om synundersökning (;

efter undersökningen elr vad man ska kalla det gick jag till bibblan och pluggade med ebba :D
tyvärr var det några skitungar (sorry barn) som skrek asmkt hela tiden, men jag sa till dom sen, duktiga ada!

det har varit en ganska vanlig dag faktiskt ;)
jag fick reda på en jätterolig grej hahah :D:D men jag kan inte säga,
typiskt mig att ändå skriva det, jaja <3

hare bra


ada becca bäst ! ;D

kommentera sötnos

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
jag är bäst

msn elr epost, ingen ser den

din blogg

Skriv av dig här:

Trackback
RSS 2.0