nya skor och vikingline!

hejsan allihopa :)
nu kommer bilderna på mina nya skor. ^^
i looove them!
jag fick nyss reda på att vi ska åka till hurgada i egypten på höstlovet 09 och till lagos i portugal i sommar! åh vad kul!! :)
längtar redan :D

jag har precis packat färdigt för kryssningen ,
ska ta ett tåg till roslags näsby och sen får jag skjuts med jenny till båten.
hon har med sig kameran så vi ska ta asmkt bilder. (a)


svarta ballerina skor :D

bruna vårskor :)

båda tsm

jag nås på mobilen och blir glad av många kommentarer att läsa när jag kommer tillbaka. skicka gärna iväg några sms.

GRATTIS EBBA GMN 13 ÅR!!
älskarej <33

puss hej <33

kommentera sötnos
Postat av: becca

fett snygga :)

hoppas ni får de kul på kryssningen :)

pusspådej

2009-03-08 @ 12:26:14
Postat av: sofiaa

aah, fett kul att åka på kryssning :) <3 hoppas ni får det bra där :D

massa pussar och kramar <33333333

2009-03-09 @ 11:17:02
URL: http://darling.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åkte bah du o Jenny till kryssningen??

2009-03-18 @ 19:54:47

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
jag är bäst

msn elr epost, ingen ser den

din blogg

Skriv av dig här:

Trackback
RSS 2.0