strul med sommartiden hahhah

ja, när jag vaknar idag VET jag att man ska ställa fram klockan och går genast till datan och ställer om den, fast jag glömmer att man ska ställa fram en timme och ställer den bakåt en timme istället.
klockan 13.34 ( tror jag xd ) ringer min tränare som jag ska ha privatträning med och säger att lektionen redan har börjat och jag ba: ohh ! shit! är klockan så mkt! jag springer ner till tennishallen nu med detsamma! han ba: nej, spring till tuna gård så skjutsar jag dig där ifrån.  så gjorde han det.

skulle han få poäng skulle han få 100000 av 10, han hjälper mig alltid, tack <333


kärlek och godis till honom xd

kommentera sötnos

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
jag är bäst

msn elr epost, ingen ser den

din blogg

Skriv av dig här:

Trackback
RSS 2.0