testelitest :D

Brukar du komma i tid: försöker
Vad hade du i din mun senast: godis x)
När mår du bra: när jag är med kompisar
När blev du fotad senast: hah igår tror jag
Hur känner du dig nu: lite trött..
Kan du laga mat: efter recept och pannkakor utan :D
Vad pluggar du: första året på högskola
Vad tycker du om fötter: njaa...
Är du smart: UMV på alla prov, ja okej jag är väl smart..
Vad har du på dig: ksssbyxor och en v-ringad tröja
Är du aktiv i skolan: försöker iaf.
Vad saknar du: en pojkvän
När och varför grät du senast: jag vet inte, kanske när vi skulle lämna viking line?
Var det pinsamt att svara på det: nej varför skulle de?
Hade du en bra kväll igår: toppen, massa minnen från båten..
Din favoritdryck på morgonen: hah juice? :P
Vad ska du göra i sommar: sports camp i norrköping och PORTUGAL!
Är du nöjd med ditt liv: yees of corse!
Vad vill du jobba som: arkitekt, läkare? :)
Har du tråkigt just nu: aa, lite hungrig..
Vad gör livet värt att leva: kompisar.
Vad i livet ångrar du: allt möjligt vettu..
Är du musikalisk:hah , jaa, jag går i musikklass!
Vad lyssnar du på för musik: allt utom hårdrock
Kategoriserar du dig själv i någon stil: hah my own?
Är du bortskämd: haha mina föräldrar skulle svara ja... ^^
Är du trött: japp
Vad gör du imorgon: skola och dans..

första..
Din första Operation: när jag fick skruvar i benen...
Första piercingen: Öronen
Första bästa vän: edith hörnlund... :)
Första priset: lekis hah
Första sporten du började på: simning tror jag.
Första semestern: london!
Första konserten: carola, *PIIINSAAMT*

Favorit...

Filmer: alla, jag är en filmälskare!
Tvprogram: House
Sport: tennis och dans
Plagg: mjukisar och t-shirt/linne
Skola: bergtorp.
Bok: innan jag dör

Personligt..
Ögonfärg: blå som havet.. hah nej men blå
Vikt: helt lagom..
Andranamn: vera lovisa hah?
Första kärlek: första riktiga ; adam
Älskar du någon just nu: älskade för nån minut sen,
Ditt motto: 
gör alltid det bästa av situationen


haha ja... lite om mig där...

kommentera sötnos

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
jag är bäst

msn elr epost, ingen ser den

din blogg

Skriv av dig här:

Trackback
RSS 2.0