waah! vilken bakgrund? hjälp mig!

okej jag har hittat jättemånga fina bakgrunder,
men jag vet verkligen inte vilken som är finast..
skriv vilken du tycker är finast!


                    1                                         2                                       3

                       4                                        5                                             6

                   7                                            8                                          9



tryck på bilden för att bilden ska bli större ;D
och kom ihåg;
skriv vilken du tycker är finast!!

kommentera sötnos
Postat av: Anonym

Nummer 8. Utan tvekan.

2009-03-21 @ 17:32:31
Postat av: Anonym

jag tkr nr 8 :) sofia<3ada

2009-03-21 @ 22:24:42
URL: http://darling.blogg.se/
Postat av: emilia

nr 8 absolut. fast alla var jätte fina!<3

puss älskar dej mest!!

2009-03-22 @ 10:15:16
URL: http://ssurprice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
jag är bäst

msn elr epost, ingen ser den

din blogg

Skriv av dig här:

Trackback
RSS 2.0